Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2011

Ny lek...

Kan  tala om att Alva har kommit på en ny lek

Hon tycker den är hysteriskt rolig
Jag gör det inte
När jag ska duscha följer hon med in i badrummet
Sitter uppkrupen på toalettlocket och ser på när jag klär av mig
Följer mig med blicken som en hök
Och när jag vänder ryggen till så RUSAR hon fram och grabbar tag om min skinkor, sliter dom åt varsitt håll, utbrister OJ och asgarvar!

Jag hatar den leken...
















Ps: Nääää, det där är inte mina skinkor, men jag hade inte haft ngt emot det...

5 kommentarer:

Bella sa...

Japp smaken är som baken =) fniss

Fru Gårman sa...

Du får tatuera ett W på vardera skinkan så blir det liksom lite mer WOW i vardagen.

Ting sa...

Fru Gårman.
Jag.
Dör.
Vilken.
Rolig.
Kommentar.
Hahahaha!

Caja: sa...

Hahahahahahahaha *asg*

F sa...

min son drog mig i snoppen och sa ding dong