Summa sidvisningar

onsdag 4 maj 2011

Anne vs Maria

Min kära kompis Maria kunde inte annat än att gapa och halvt vettskrämt utbrista
- Har du bara sånna trosor? Men snälla Anne, du måste verkligen unna dig lite nya trosor...
- Läste du inte mitt blogginlägg om mina sorliga varelser till trosor?
- Jo men jag trodde att du skojade, överdrev liksom...
- Nä Maria, det gjorde jag inte.

En dag när jag under semestern stod i duschen passade hon på att ta en bild på mina vs hennes trosor.
Hon tyckte det var kul. Att jag kanske kunde göra ett blogg inlägg om det.

Så nu gör jag det

Mina är de lite större, något solkiga med klämkäck text.
Hennes är de svarta, sexiga och i mindre storlek

Det var allt för idag...
Nä just det
En sak till
Mens på lördag, på Lundaloppsdagen, check på den!!

7 kommentarer:

Milla sa...

Dom kunde ha varit värre. Typ sjukhustrosor =D
Kram

Fru Gårman sa...

Jag gillar dina trosor bättre. Faktiskt.

Nina sa...

haha, vilken skön kommentar! "jag trodde du skojade" =) men det kommer att gå bra på lördag ändå, du ska väl inte springa i flera timmar? "Plugga igen" innan start, "plugga om" efter målgång... hur långt är loppet?... fan va gött det är att du är tillbaka!!! kram kram

Mollan sa...

Sååå farligt var det ju inte :)

Micke sa...

STORT leende!!! :-D

Anonym sa...

Jag tror din kropp mår skönare av dina och dom var faktiskt riktigt fina!
(Rim blev det visst också!)

Kram!!

Anonym sa...

Trosor kan jag skriva hur mycket som helst om! Försöker ändå hålla mig ganska kort. Dina är absolut bäst, men ändå lite för små tycker jag. Trosornas uppgift är att täcka båda skinkorna, absolut inte åka in mellan skinkorna, (jag tror minsann kompisen hade hela baksidan av trosan i rövspringan, fy faan!) sitta behagligt i midjan så man slipper stoppa ner handen i byxorna och dra upp dem hela tiden. Ja, vara bevkäma helt enkelt.