Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2011

Chicken

Home alone

När Big A är borta så har jag en tendens att sunka ner mig totalt.
Blev hungrig
Hittade en påske med fryst kyckling från Lidl.
Hade nog legat där ett tag (eftersom Lidl suger)
Stekte en stor filé
Satt sen och åt stekt kyckling som jag doppade i remouladesås
Enbart så alltså

Sjukt äckligt och med en konsistens som fick mig att undra.....























Ryyyyyyyys
Fy fan vad äckligt
Nu ska jag leta upp ngt annat som jag kan sätta i mig istället

3 kommentarer:

Milla sa...

Mumsigt, hahaha, jag hoppas du hittade något godare:)
Kram

Nina/Minininis sa...

haha, det låter som jag... varje dag... fast jag orkar inte steka kyckling... hoppas du får något godare till frukost! Och du, det är ju nästan så man blir sur över att du är så satan snygg tom när du är småsjuk!!! så snygg är inte ens jag när jag är frisk! =) stor kram på dig

Mollan sa...

Fan vad äckligt det lät. Hoppas du fick en god Mors-dag middag i alla fall! Kram