Summa sidvisningar

fredag 28 januari 2011

Lycka på Lindex

Bara några snabba ord om min eftermiddag:

Idag skulle det ske.
Jag hade laddat länge.
Inte shoppat sen innan valet 2010.
Det var idag jag skulle ta fram min tajta lilla plånbok och unna mig lite kläder. Det var med en viss tveksamhet som jag begav mig ut på stan. I 19 månader har nämligen INGET passat, allt har suttit som skit. Brallor har skurit in, tröjor har mer framhävt fett och valkar snarare än att dölja. För en shoppingglad tjej har det varit ganska så knäckande att gå igenom stadens alla affärer och gång på gång kommit hem tomhänt.

Men idag. Oh happy day!!!!!
Lyckan fanns på Lindex

Jag började med att posera som jag sett att alla unga bloggtjejer gör....
Lite osäker på resultatet dock...ser lite fånigt ut när en 40 + gör samma sak
Får jobba lite mer på det!



Sen hittade jag en blå skjorta som PASSADE, titta så glad jag är!!!
Jätteglad!!


Den är stor och rymlig, och jag känner mig riktigt fin i den.
Happy day som sagt!!
Nu tillbaks till handboll och rödvin.

Sköt om er och TACK för allt fint ni har skrivit både här inne och på fb!!
Inget näthat här intel

Kärlek & Respekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läst din blogg sen du började och jag måste säga att jag älskar att följa den!!
Fortsätt och skriv, lova det, för du får mig att garva varje dag.

Hälsningar från Skövde och Lotta. P