Summa sidvisningar

torsdag 27 januari 2011

Senapsgult är fult.....

Nä nu får jag f.. RYCKA upp mig!!
När började detta?
Sen när tappade jag allt vad ljuv kvinnlighet heter? Vad hände med spets, gullegull och svart synd?
Varför ligger det BARA Bridget Jones-trosor i min byrå. STORA jäkla trosor, senapsgula med slappt resår & vita BJÄSSAR som lika väl kunde platsa som ”operations-trosor på sjukhus”. De urblekta rosa med röd kant har en pussmun bak på röven även med texten I LOVE YOU. Sen NÄR blev det sexigt med en jättekeso till röv iförd en trosa med denna text?
Jag förstår mig inte på mig själv längre.
Skymtar ett par djurmönstrade jäklar också. Hur tänkte jag där? Kanske något i stil med: Nä NU behövs det piffas till på underklädesfronten. Jag köper ett par leopardmönstrade trosor i stl 46 (jag köper oftast trosorna i stora storlekar, jag ser mindre ut om de inte skär in allt för mkt) sen är saken biff!! Leopard, grrrrrrr, here I come!!!
Ehh, skulle inte tro det!
Vet inte om det framgår av bilden, men detta är bara det översta lagret i lådan, fattar ni vilka jävla offertrosor som ligger under? I det övre lagret ligger ändå de som jag oftast använder och som jag tycker är okej. OKEJ?! Att jag lyckats få 3 barn är ett jäkla under.......
Nä, prisa GUD, nu är lönen kommen. I morgon är det jag som går ut och handlar!

Inga kommentarer: