Summa sidvisningar

måndag 28 februari 2011

Läst klart Alex Schulmans bok

198 små sidor klämde jag på 2 timmar igår
198 sidor självransakan
198 sidor kärlek





























Herrejäklar vad han älskar henne!!. Inte lite "åh, tycker om dig" utan mer BAM WAM "jag kan inte leva utan dig typen av kärlek".
Fint.
En bok som lämnade mig lycklig. Det är väl inget fel i det? Lite ren och skär jäkla lycka i vardagen.
Satt och sneglade lite på Big A under tiden jag läste.
Insåg
Att han aldrig kommer skriva en bok om mig.
Ord i skriven form är inte hans starka sida.
Synd. Hade gärna fått en bok i min hylla som handlade om mig, om oss.

Vilket fall som så kan jag rekommendera boken. Alex Schulman lyfter, på grund av sin brutala ärlighet och självransakan, sig själv flera pinnhål i mina ögon. Inte för att jag tyckte illa om honom innan, men han var pga av, sin numera nedlagda, "elaka blogg" lätt en person man stoppade in i ett fack. Nu är han helt facklös och jag läser gärna hans nästa bok! 

Men först går jag tillbaks och läser hans första bok, hoppas den är lika bra!

2 kommentarer:

Petra sa...

Blir sugen att läsa den boken. Har bara läst den första när han var liten. Tyckte om den.

Milla sa...

Nu blev jag nyfiken och eftersom han numera verkat bli lite mer fucklös, felstavning, så kanske bibblan kan få sig ett =D
Besök.
Om inte du nu råkar befinna dig i en "regnbågsrandig" soffa och kan läsa högt ur den :)
Vi hörs..ni na ni na ni nanna

Milla