Summa sidvisningar

onsdag 9 februari 2011

Våg, våg på golvet där...säg mig vem som smalast är?

Väger ni er?
















Om ni gör det, hur många gånger i veckan då?
Jag är besatt av min våg.
Jag väger mig 3 ggr om dagen!

Kan inte sluta väga mig.
Ibland väger jag mig 6 ggr om dagen.

Före och efter toalettbesök och gärna naken, det kan ju slå på en del om man säger så...

Morgonens vikt efter toabesök och naken (och självklart INNAN frukost) var 71.9 kg
Så lite har jag inte vägt på 28 månader.

Lite orolig att vågen visade fel...den stod på badrumsmattan...
Det sitter jag nu och tänker på.

När jag borde tänka på lönekartläggningar.

Fan

5 kommentarer:

Iréne sa...

Vad duktig du är som har gått ner!! Men försök att låta vågen vila lite.. Trappa ner så att du iaf bara väger dig en gång om dagen eller allra helst en gång i veckan. :-D
Själv är jag också inne i en period där vågen är viktig, väger mig varje morgon, försöker stå på exakt likadant sätt, före frukost såklart!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Fan vad duktigt du är! Heja heja!
Jag väger mig två gånger om dagen.. Morgon och kväll... Naken.. Efter toalettbesöket... ;D Och om man gör "toalettbesök" mitt på dagen fär jag en oerhörd lust att väga mig även då! ;)))
Kram!
Madde
http://alltmellanhimmelochpotatis.blogspot.com/

stina sa...

du är grym Anne! även fast jag tyckte du var urvacker även någon storlek större. love

Anonym sa...

Hejja Anne, jag är precis som du.
Tyvärr alldeles för vågfixerad. Kämpar för att komma under 70 strecket, du leder med två kg!!
Kommer ihåg när jag tyckte över 62 var katastrof, men det var längesedan (12 år och tre barn)

Anne sa...

Åhhhh
Kan även tala om att NU har vågen hoppat upp ett kilo!!!!!
Skitvåg
Jäkla skit!!!!!
Kan det vara den där Maryland cookien som jag åt igår???
Skit!!!
:-)