Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Dagen i bilder

Ut och springa


Tänkte jag skulle ta lite bilder när jag sprang, dels som ett minne för mig själv om att jag FAKTISKT springer, men mest som ett bevis för er att jag gör det.
Mitt tips är: Fotografera er INTE när ni springer, det är svårt, det blir suddigt, det ser skitfånigt ut och man drar till sig uppmärksamhet. Något man inte vill göra när man lufsar fram i snigelfart







Här var tanken att jag skulle visa hur mina nya skor ser ut när jag springer med dom.
Gick sådär....



2 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Suddiga bilder?? Näe tyckte jag inte ;)
Skorn e säkert skitfina. Ikväll ska jag INTE springa, surar fortfarande efter min upptäckt igår o ska frysa ut fanskapet hela kvällen.

Agneta sa...

Hahaha! Livebloggning är ju kul! =))