Summa sidvisningar

lördag 5 mars 2011

Duschjäkel

Jag laddar
Laddar inför duschen.



















Usch jag hatar att duscha. Själva duschen är alltid en tortyr med en idiot till kran som aldrig ställer in sig på en bra temperatur.
För kallt. För varmt.
För jäkla ISKALLT...för att en sekund slå över till SKÅLLHETT. Vi har inte varit vänner på flera år, jag och duschen.
Nu har jag tagit till drastiska metoder. Jag har markerat den bästa inställningen med ett rött nagelack. I vår hyresrätt. Man får ju inte göra sånt i en h.y.r.e.s.r.ä.t.t. men det skiter jag i.

NU ska jag in och ge den jäkla duschen en omgång.
Duschjävel!!

Om man söker på "dusch" på Google så kommer den här killen upp.....skulle bara säga det....


5 kommentarer:

Fru Gårman sa...

ååååh lammkött! :D

Suzan sa...

MEOW!

Tankar vid midnatt sa...

Inget dåligt sällskap att ha i duschen!

Sus sa...

Oh..jag känner hur min 40-åriga kropp spritter till.

Nina sa...

men med den bilden i huvudet blir det väl trevligare att duscha??? jag älskar att duscha, kan stå hur länge som helst om jag har tid... fast hade jag haft den killen i duschen med mig så hade jag inte haft tid... då hade jag fått rusa till gymmet hela tiden och träna... eller släcka lampan... det hade också funkat! nagellacksmarkeringen kan du ju ta bort den dagen... eller så tackar nästa hyresgäst dig för att du fixat duschen helt enkelt! Omtänksamt av dig! :-)kram på dig!